lørdag 21. mars 2009

Sukkersött #33



"
Lag et kort i clean and simple/minimalistisk stil. Denne stilen har enkle oppsett med rene linjer og lite pynt."

Jeg begynte å scrappe/lage kort på høsten 2008 en
gang. Dvs, hittil har jeg egentlig drevet mest med scrappeshopping. Derfor har jeg ikke helt funnet min egen stil ennå. Jeg må ærlig innrømme at masse pynt og dill og babyfarger egentlig ikke er helt meg. Når jeg skulle begynne i 1.klasse på barneskolen, og skulle få ny sekk, insisterte jeg på å ha en blå sekk. Jeg hatet rosa.

Så ikke misforstå nå, jeg synes det lages kjempemye fint der ut, men jeg får det ikke helt til å stemme når jeg skal gjøre det selv. Jeg ble derfor veldig fornøyd når jeg så ukens oppgave, kanskje dette passer bedre for meg?

(Noen vil kanskje også se ironien i at jeg løser oppgaver fra Sukkersött)

Her er mitt bidrag:



Papir: Basic Grey - Oxford (Boxer-serien), Basic Grey - Vintage tee (Boxer-serien)
Annet: Knapper fra Hobby Norge, bånd fra Papirloftet, chipboard-bokstav fra Panduro som er kledd med mønsterpapir. Teksten er printet på kartong, fonten er Century Gothic.

7 kommentarer:

  1. Så lekkert dette var!
    Likte fargesammensetningen du har brukt.

    SvarSlett
  2. Kjempe fint kort du har laget!
    Fargene var topp :o)

    SvarSlett
  3. Oh yes, dette kortet fikk oppmeksomhet fordi du har brukt spreke farger,nydelig.

    SvarSlett
  4. Så fint! -man må jo finne sin egen stil, og jeg må innrømme at jeg fikk en a-ha opplevelse da det gikk opp for meg at dette også er en egen stil... -selv ligger jeg nok litt midt imellom, men må nok innrømme at mine "mannekort" nok blir clean and simpel

    SvarSlett
  5. Og jeg som trodde det bare var meg som ikke føler meg hjemme i vintage, lag på lag og masse pynt. Jeg synes det er lekkert når andre gjør det, men jeg gjør det ikke selv.

    Flott kort med spennende fargekombinasjon!

    SvarSlett
  6. Å jøsses, for et knallflott kort! Er helt enig med deg i det der søte, jeg er temmelig sær når det kommer til stempler, er vel litt allergisk mot det andre sukker og stønner over hvor søtt det er *hihi*

    Dette her var i hvert fall helt etter min smak - kanonstilig!

    SvarSlett